ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.8.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

نشست مدیران رفاهی دانشگاه آزاد با موضوع توسعه خدمات رفاهی، اقامتی و گردشگری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، جلسه دبیران بیمه و رفاه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر عباس آقایی مدیرکل سرمایه انسانی و مهندسی ساختار دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی روانشادنیا مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری تمدن آزادپارس(تکتاپ)، داود صادق زادگان مدیرکل برنامه ریزی بودجه و اقتصاد منابع و مصارف دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سید علیرضا موسوی دبیر بیمه و رفاه استان تهران، ایمان مصطفی پور مدیر بیمه شرکت دی شعبه شرق تهران و دبیران بیمه و رفاه واحدهای دانشگاهی استان تهران به میزبانی واحد تهران غرب برگزار شد.

در این جلسه، دکتر عباس آقایی مدیرکل سرمایه انسانی و مهندسی ساختار دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه دبیران بیمه و رفاه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، گفت: مهندسی مربوط به قیمت گذاری مراکز اقامتی باید استانداردسازی شود و سلایق در آن دخیل نباشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ذات مسئولین بیمه و رفاه باید پاسخگوئی باشد، اظهار کرد: بازنگری اساسی در شرح وظایف دبیران رفاه واحدها صورت گرفته است که طی بخشنامه اعلام میگردد.

مدیرکل سرمایه انسانی و مهندسی ساختار دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ماهیت و فلسفه وجودی شرکت تکتاپ طرح موضوعات تخصصی در سطح دانشگاه و خارج از دانشگاه می باشد که در این راستا، جهت کسب درآمدهای غیر شهریه ای می بایست با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق قرارداد با سایر ارگانها و سازمان ها کسب درآمد نماید.

در ادامه این نشست؛ دکتر مهدی روانشادنیا مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری تمدن آزاد پارس، با اشاره به وضع موجود گردشگری در دانشگاه و معرفی این شرکت  گفت: شرکت تکتاپ برنامه راهبردی عملیاتی ۳ ساله ای را در حوزه های گردشگری و مراکز اقامتی در سطح کشور ارائه کرده است.

ایمان مصطفی پور مدیر بیمه شرکت دی شعبه شرق تهران در ادامه این جلسه بیان داشت: همکاران باید با امور و مقررات بیمه ای در بخش های درمانی، بیمه عمر، اموال و ابنیه و تسهیلات پرداختی توسط واحدهای دانشگاه آشنا شوند تا با آگاهی کامل اطلاعات دقیقی برای شرکت بیمه مطابق مفاد بخشنامه های ابلاغی ارسال کند تا حقی از همکاران در پوشش بیمه ای ضایع نگردد.

انتهای خبر/ ز




آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 39