ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

طراحی مجدد و بازپیرایی نخستین مزرعه پایدار کشور در واحد علوم و تحقیقات

طراحی مجدد و بازپیرایی نخستین مزرعه پایدار کشور در واحد علوم و تحقیقات

🆔 Telegram.me/ravanshadnia 👈

نخستین مزرعه زیستی پایدار کشور با همکاری دانشکده عمران، معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بازپیرایی و طراحی مجدد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر مهدی روانشادنیا رئیس دانشکده عمران، معماری و هنر واحد علوم و تحقیقات به همراه دکتر آزاده شاهچراغی مدیر گروه تخصصی معماری و جمعی از دانشجویان این دانشکده، از مزرعه پرماکالچر این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر جواد رزمی عضو هیات علمی دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی و مجری احداث باغچه پرماکالچر واحد علوم و تحقیقات، به تشریح فعالیت‌ها و ویژگی های منحصر بفرد این مزرعه پرداخت.

بر اساس گزارش دانشکده عمران، معماری و هنر واحد علوم و تحقیقات، گروهی از محققان و دانشجویان این دانشکده ایده‌هایی به منظور طراحی محیطی و «معماری منظر»perma culture در نظر دارند که در صورت امکان اجرایی شدن این ایده‌ها، همکاری مشترکی بین دانشکده‌های «علوم کشاورزی و صنایع غذایی» و «عمران، معماری و هنر» واحد علوم و تحقیقات آغاز می‌شود.

در صورت شکل‌گیری این همکاری مشترک، این مزرعه با توجه به شرایط زمین و معیارهای محیط زیستی و پایداری، بازپیرایی و طراحی مجدد می‌شود.

🆔 http://www.ana.ir/news/381238



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 47