ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
حمل و نقل

رساله هاي برتر دكتري در حوزه حمل و نقل و ترافيك ارائه مي شود

رساله هاي برتر دكتري در حوزه حمل و نقل و ترافيك ارائه مي شود

 
رساله هاي برتر دكتري در حوزه حمل و نقل و ترافيك در نشستي جداگانه در هفدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك ارائه مي شود. 
دكتر صفارزاده رئيس هيات علمي كنفرانس با اعلام اين خبر گفت : با عنايت به استقبال چشمگیر متخصصان و علاقه مندان به حوزه حمل و نقل و ترافيك از برگزاری نشست ارائه  رساله هاي برتر  دکتری در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، كميته علمي این كنفرانس، يك كارگاه دو ساعته براي معرفي آخرين تحقيقات دانشجويان دكتري در مهندسي حمل و نقل و ترافيك را برگزار مي كند. 
وي افزود: در اين کارگاه که همزمان با هفدهمین کنفرانس در تاريخ هاي ٢٩ و ٣٠ بهمن ماه ، برگزار مي شود، خلاصه ئي از پايان‌نامه ‌هاي دكتري كه اخيراٌ به پايان رسيده‌ است يا در  مرحله تكميل است ، ارائه مي شود.
 
دكتر صفارزاده افزود: متقاضياني كه مايل به ارايه پایان نامه هاي خود هستند ،  بايد خلاصه‌ ئي از پايان نامه  را در قالب 500 تا 1000 كلمه ، به همراه  عنوان و مشخصات كامل نويسنده و معرفي نامه ئي از سوي استاد راهنما مبني بر اهميت نوآوري و تاريخ تقريبي فارغ التحصيلي دانشجو ، ارسال كنند. رئيس هيات علمي كنفرانس حمل و نقل و ترافيك از علاقه مندان خواست مدارك مذکور را حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه 96  از طريق سايت كنفرانس به نشاني ictte.ir بارگذاري كنند.
 
دكتر صفارزاده در مورد نحوه انتخاب آثار برتر براي ارائه در كنفرانس گفت : ملاك انتخاب آثار برتر ، تعداد پایان نامه های دريافتي، تكميل بودن يا در حال انجام بودن كار و مقالات پذیرش شده از پایان نامه در كنفرانس ها و مجلات است  و نتيجه بررسي ها در خصوص خلاصه هاي ارسالي و زمان ارائه آنها تا تاريخ 15 بهمن ماه 96 به اطلاع نويسندگان مي رسد. 
شايان ذكر است ، عناوین پايان‌نامه هاي منتخب در برنامه کنفرانس هفدهم درج و از نویسندگان منتخب در مراسم اختتامیه با اهداي لوح و جایزه نقدی تقدير مي شود.


آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 48