ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
ایمنی، بهداشت و محیط زیست

حمایت بیل گیتس از انرژی های پاک در قالب بزرگترین پروژه ای مربوط به آینده کره زمین
به نقل از رایورز، به‌زودی نشست جهانی تغییرات آب و هوایی توسط سازمان ملل برگزار خواهد شد ولی این نشست با تمامی نشست‌های قبلی متفاوت خواهد بود زیرا قرار است در آن از یک پروژه بسیار ویژه رونمایی شود.

بر اساس گزارش‌ها قرار است تا در روز نخست این نشست که قرار است تا در پاریس برگزار شود، بیل گیتس، مدیر افسانه‌ای مایکروسافت به رونمایی از یک پروژه عام‌المنفعه ویژه دست بزند.

این پروژه به انرژی پاک مربوط است و بر اساس اطلاعات منتشر شده، ارزش آن به چندین میلیارد دلار خواهد رسید. البته برای اجراشدن این طرح به‌صورت کامل به زمان زیادی نیاز خواهد بود.

بنا بر منابعی که این خبر را منتشر کرده‌اند، این پروژه به‌صورت کامل در سال ۲۰۲۰ میلادی به مرحله اجرا درخواهد آمد و در طی آن حجم عظیمی از انرژی پاک و بدون آلاینده محیطی تولید خواهد شد.

البته بیل گیتس تنها فرد مشهور سرمایه‌گذار برای این پروژه نبوده است ولی باید او را مشهورترین فرد در میان افرادی که در این طرح مشارکت داشته‌اند به‌حساب آورد.

شایان‌ذکر است که تا روز دوشنبه اطلاعات دقیق‌تر از این پروژه منتشر نخواهد شد و حتی پیش‌بینی می‌شود در این روز نیز شاهد تمامی اطلاعات نباشیم ولی موضوع اصلی این است که این فرد بازنشسته دنیای فناوری در حال تغییر دادن دیدگاه نسبت به مدیران فناوری است و ثابت کرده است که در دنیای فناوری، آینده کره زمین نیز به‌اندازه پیشرفت آی‌تی اهمیت دارد.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46