ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

جلسه شورای راهبردی جایزه پژوهش برتر
جلسه شورای راهبردی جایزه پژوهش برتر

نخستین جلسه شورای راهبردی جایزه پزوهش برتر مدیریت پروژه برگزار شد.

نخستین جلسه شورای راهبردی جایزه پژوهش برتر مدیریت پروژه در سال 94 در تاریخ 24 آبان ماه با حضور اعضای این شورا شامل آقایان دکتر نظری، دکتر گلابچی، دکتر شاکری، دکتر کاتبی، دکتر نورنگ، دکتر روانشادنیا و دکتر عزیزی و نیز اعضای کمیته جایزه پژوهش برتر مشتمل بر آقایان دکتر نصیرزاده، مهندس شیخ، مهندس ترکمن و مهندس سرسنگی برگزار شد.

در ابتدا آقای دکتر نصیرزاده ریاست محترم کمیته تخصصی جایزه پژوهش برتر به نیابت از اعضای کمیته به ارائه توضیحاتی در خصوص منشور جایزه پژوهش شامل فرآیند داوری جایزه و موضوعات اساسی مورد نیاز به تصمیم گیری در شورای راهبردی پرداختند.

پس از اتمام ارائه، اعضای شورا به بیان نظرات خود در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند که اهم موضوعات مورد بحث عبارت بود از:

نحوه امتیازدهی پژوهشهای متقاضی جایزه، تغییراتی مختصر در وزن امتیازات، بالاتر بودن ارزش ریالی جایزه اهدایی، استفاده از ظرفیت شرکت ها و سازمان های معتبر به عنوان حامی جایزه، تمایز بیشتر در نحوه داوری پژوهش های دانشگاهی و پژوهش های صنعتی.

در انتهای جلسه نیز جمع بندی موارد مطرح شده توسط ریاست محترم کمیته پژوهش ارائه گردید. لازم به ذکر است فرآیند دومین دوره جایزه پژوهش برتر در سال 94 در حال برگزاری بوده و متقاضیان شرکت در جایزه می توانند با تکمیل و ارسال فرم اظهارنامه تا مهلت 15 آذرماه 1394 در جایزه پژوهش برتر شرکت نمایند.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46