ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.2.7 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

گفتگوی روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات با منتخب مهندسان ساختمان استان تهران
انتخاب عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات به عضویت هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران
دکتر مهدی روانشادنیا، عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهندسی عمران گرایشهای «برنامه ریزی حمل و نقل» و «راه و ترابری» و «مدیریت ساخت» در مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات به عنوان نفر سوم در رشته عمران به عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، پس از برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضاء هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دکتر مهدی روانشاد نیا به عضویت هیأت مدیره این سازمان برگزیده شد.
بر این اساس دکتر روانشادنیا در گفت و گویی با خبرنگار روابط عمومی در رابطه با اهداف آتی خود در این سازمان گفت : بخش قابل توجهی از کسانیکه به بنده اعتماد کردند، شامل جوانانی هستند که به حق خواسته هایی از خانه صنفی و حرفه ای خود دارند. اینجانب تلاش خواهم کرد تا صدای آنها و مطالبه گر خواسته های همه مهندسان حق طلب و عدالت خواه در سازمان باشم.
وی ادامه داد: در آینده نزدیک، باید مکانیزم هایی برای ارتباط صحیح و مستمر اعضا و هیأت مدیره تعریف شود تا توان اعضا در تصمیم گیری سازمان موثر باشد.
به گفته این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات ، از آنجا که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می تواند الگویی برای سایر استانها باشد، عملکرد آن اهمیتی دو چندان می یابد. مهندسان، به حق خواستار شایسته سالاری در ارکان سازمان، هیأت رئیسه، معاونت ها، دفاتر نمایندگی، کارگروهها و کمیسیونهای مربوطه هستند. امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت اصلاح ساختار سازمانی، بازتعریف و بهبود فرایندهای کاری، توسعه خدمات رفاهی و اصلاح سیستم آموزش و ارتقا پایه احساس می شود.
وی افزود: اجرایی شدن مجری ذیصلاح برای کلیه متراژها، شناسنامه فنی ملکی، بیمه تضمین کیفیت و حضور فعال در نگهداری و تعمیرات ساختمان ها از موارد مصرح قانونی است. عدالت در ارجاع کار، ارتقا کیفیت خدمات مهندسی، استقرار نظام مدیریت پروژه حرفه ای، افزایش تعرفه خدمات مهندسی و توسعه ارتباطات سازمان با سایر دستگاهها، ایجاد و تحکیم همکاریهای بین المللی و دفاع از حقوق حرفه ای اعضا از دیگر خواسته های مهندسان ساختمان است.
وی تصریح کرد: جا دارد، سپاسگزار حمایت انجمن های صنفی مهندسی ساختمان، انجمن های فعال شهرستانهای استان تهران، انجمن مدیریت پروژه ایران، انجمن بتن، انجمن شرکت های راهسازی، انجمن مهندسان راه و ساختمان، گروهی از تشکل های دانشجویی و اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تعدادی از تشکل های اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشم. همچنین، از شرکت های پیمانکاری، مهندسان مشاور، موسسات آموزشی و گروههایی که در انتخابات از بنده حمایت کردند نیز کمال تشکر را دارم. در نهایت، برای همه مهندسان عزیز به ویژه کسانیکه در انتخابات شرکت کردند و نیز رقبای انتخاباتی خود آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم.
http://srbiau.ac.ir/fa/news/3/bodyView/12429/0/انتخاب.عضو.هیأت.علمی.واحد.علوم.و.تحقیقات.به.عضویت.هیأت.مدیره.نظام.مهندسی.ساختمان.استان.تهران.html


آرشيو مطالب...


سید علیرضا آل یاسین : به نام خدا سلام خدمت جناب آقای دکتر کسب موفقیت های ارزشمند و روز افزون را برای شما از درگاه خداوند متعال خواستاریم. ان شاا...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44