ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مقالات و آثار علمی

کتاب راهنمای برنامه ریزی تجهیز کارگاههای عمرانی

کتاب راهنمای برنامه ریزی تجهیز کارگاه های عمرانی توسط دکتر مهدی روانشادنیا، عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات و دو تن از متخصصین کشور ، به عنوان تلاشی در جهت راهنمایی هر چه بهتر و شناخت جایگاه تجهیز کارگاه به همراه بررسی نکات اجرایی آن و ارائه راه حل هایی برای پوشش دادن نقایص موجود ترجمه و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، از جمله مواردی که می تواند راهنمایی برای مهندسان و فعالان کارگاه های کشور باشد، توجه این کتاب به محاسبات تجهیزات برقی و مکانیکی یک کارگاه، الزامات ایمنی و بهداشتی و نیز توصیه هایی برای انتخاب بهینه ماشین آلات و تجهیزات اجرایی است.

همچنین، حجم کم کتاب این امکان را به مهندسان کارگاهی، دانشجویان و فعالان پر مشغله می دهد تا در فرصت کمی آن را مطالعه کنند.

براساس این گزارش، فصول این کتاب شامل داده های اولیه ، طرح برنامه ریزی مدیریت کارگاه در مرحله مناقصه، طرح مدیریت کارگاه پس از امضاء قرارداد و پیشنهاداتی برای انتخاب جرثقیل های عمرانی است.همچنین پیشنهاداتی برای محاسبه تجهیزات و تسهیلات مورد نیاز کارگاهی، الزامات مربوط به تجهیزات کاری و مراقبت های بهداشتی کارگاه دیگر فصول این کتاب را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است، این کتاب توسط دکتر مهدی روانشادنیا و مهندس محمد عادل بزرگمهر ترجمه و به همت انتشارات سیمای دانش به چاپ رسیده است.
http://srbiau.ac.ir/fa/news/All/bodyView/11034/0/کتاب.راهنمای.برنامه.ریزی.تجهیز.کارگاههای.عمرانی.توسط.عضو.هیات.علمی.واحد.علوم.و.تحقیقات.ترجمه.و.منتشر.شد..html



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 44