ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
600 هزار میلیارد تومان برای اتمام 80 هزار طرح عمرانی نیمه تمام لازم است

صدیف بدری سخنگوی در تشریح نشست دیروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: دو موضوع در دستور کار کمیسیون عمران قرار داشت که یکی پاسخگویی آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پرسش‌های برخی نمایندگان و دیگری هم بررسی لایحه مشارکت خصوصی در پروژه‌های عمرانی بود که به دلیل حاضر نشدن وزیر تعاون برنامه نخست از دستور کار خارج شد و اعضای کمیسیون، موضوع دوم را بررسی کردند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: ادامه بررسی لایحه مشارکت عمومی - خصوصی با حضور کارشناسان دولت و سازمان برنامه و بودجه و همچنین مرکز پژوهش مجلس انجام شد و مرکز پژوهش گزارش مفصلی در این زمینه ارائه کرد.

وی ادامه داد: با جمع بندی گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس، بررسی مواد لایحه مشارکت عمومی- خصوصی از هفته آینده در کمیسیون عمران آغاز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران با استناد به ماده ۱۹ قانون برنامه بودجه سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ گفت: راهکارهایی برای پروژه‌های نیمه کاره مبنی بر مشارکت دادن بخش خصوصی اندیشیده شد و دولت با مشورت کمیسیون عمران موضوع را جمع بندی و لایحه‌ای به مجلس ارائه کرده است.

به گفته نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با تصویب این لایحه در مجلس ایرادات قانونی مشارکت بخش خصوصی رفع می‌شود.

بدری با بیان اینکه تأمین ۶۰۰ هزار میلیارد تومان برای اتمام ۸۰ هزار پروژه نیمه کاره عمرانی ملی و استانی از ظرفیت بودجه عمومی کشور خارج است، گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای کامل این طرح‌ها استفاده شود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48