ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1402.12.29 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
سهم صنعتی سازی به 40 درصد ساختمانهای مسکن مهر میرسد

رئيس مركز تحقيقات راه و شهرسازي با اشاره به اينكه در حال حاضر 31 درصد از واحدهاي مسكوني مهر به شيوه صنعتي ساخته مي‌شوند، گفت: بايد تلاش كنيم در سال آينده اين ميزان به 40 درصد افزايش يابد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سيد محمود فاطمي عقدا در گردهمايي مديران مسكن و مسئولان سامانه هاي ثبت نام و واگذاري مسكن مهر با اشاره به اينكه طرح مسكن مهر اظهار كرد: وقتي كشور ثروتمندي مانند هند براي حل مشكل مسكن و زاغه نشنيي خود از دنيا كمك مي خواهد، حركت شجاعانه جمهوري اسلامي ايران در ساخت اين تعداد عظيم از واحدهاي مسكوني توان بالاي كشورمان را نشان مي دهد.

وي با بيان اينكه هم اكنون فرصت بسيار مناسبي براي گسترش صنعتي سازي و توجه به كيفيت ساخت و ساز در كشور بوجود آمده است ، تصريح كرد: هرگز نبايد اجازه بدهيم كه در كشوري مانند ايران، ذره اي از كيفيت ساخت وساز به ويژه در پروژه هاي مسكن مهر كاسته شود چرا كه اين شاهكار ملي بايد به يادگار بماند.

رييس مركز تحقيقات راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه نبايد اجازه وورد مصالح بي كيفيت را به ساخت و ساز كشور بدهيم، افزود: خوشحاليم كه امروز با اجراي طرح مسكن مهر، ‌31 درصد از واحدهاي مسكوني آن با استفاده از فناوري هاي نوين ساخته مي شوند و بنا داريم در سال آينده اين ميزان را به 40 درصد يعني سقف تعيين شده در برنامه پنجم توسعه افزايش دهيم.

وي با اعلام آمادگي كامل مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي به توسعه صنعتي سازي مسكن دركشور، ادامه داد: جالب نيست كه در مقطع كنوني شاهد ساخت واحدهاي مسكوني به شيوه سنتي يا مواردي مانند ساخت بتن به صورت دستي در محل كارگاه باشيم.

فاطمي عقدا خاطر نشان كرد: چنانچه كيفيت و ضوابط ساخت و ساز در طراحي مانند مسكن مهر رعايت شود،‌دنيا نيز از اين توان ما استقبال خواهد كرد چراكه مسكن نياز همه كشورها است.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49