ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
اطلاعیه: نکاتی برای دانشجویان جدید ورودی 1392 کارشناسی ارشد

نکاتی برای دانشجویان جدید ورودی 1392 کارشناسی ارشد

بی شک گروه های مهندسی و مدیریت ساخت، راه و ترابری و حمل و نقل دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، یکی از قدیمیترین و بهترین گروههای تخصصی در دانشگاههای دولتی و آزاد کشور است. بیش از 15 سال فعالیت، انتشار مقالات در مجلات معتبر بین المللی، حضور اساتید بزرگ کشور در این گروه و کثرت فعالیتهای حرفه ای نمونه هایی از توفیقات گذشته است. این مهم با همت کلیه اساتید و کارکنان دانشگاه و به ویژه دانشجویان فعال به ثمر رسیده است. امیدواریم که این تلاشها ادامه یابد.

دانشجویان عزیز جدید الورود:

ضمن تبریک قبولی به دانشجویان جدید ورودی سال 1392، جهت راهنمایی بیشتر نکات زیر را متذکر میشود:

1) کلیه اطلاعیه ها، ضوابط ثبت نام و مقررات آموزشی بایستی از مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه، دانشکده و دفاتر اداری پیگیری شود.

- جهت کمک به دانشجویان و وحدت رویه، موارد علمی و مرتبط با گروه در بورد گروه (واقع در طبقه همکف دانشکده فنی) و نیز سایت شخصی دکتر روانشادنیا در قسمت دانشجویان/ ادامه تحصیل می آید.

2) دانشجویان توجه لازم را به برنامه دروس، پیش نیازها و موارد مرتبط داشته باشند تا با مشکلات آموزشی در ادامه تحصیل مواجه نشوند.

3) ارتباط با مدیر گروه از طرق زیر امکانپذیر است:

www.ravanshadnia.com , ravanshadnia@gmail.com

4) هر ترم 12 واحد قابل اخذ است، دروس پیش نیاز بایستی حداکثر در 2 ترم اول گذرانده شوند. توجه ویژه ای به موفقیت در دروس و اخذ معدل بالا داشته باشید تا طبق قوانین آموزشی ادامه تحصیل ناممکن نگردد.

5) گروه خود را مکلف به رعایت اخلاق حرفه ای به ویژه قوانین آموزشی و پژوهشی (همچون حضور مستمر دانشجویان در کلاسها، اصول پژوهش و...) میداند. بنابراین، از طرح مسائل شخصی و پیگیریهای خارج از عرف قانونی و عدم رعایت قوانین مربوطه خودداری گردد. هیچگونه توجیهی برای عدم رعایت قوانین پذیرفتنی نیست.

6) با توجه به تلاشهای گروه برای راه اندازی دوره دکترای تخصصی، انجمن علمی دانشجویان این گرایش، آزمایشگاه مصالح و پیگیری راه اندازی مراکز تحقیقاتی مرتبط و نشریات تخصصی دست تمامی دانشجویان فعالی که بتوانند با ایده و تلاش خود به شکوفایی گروه کمک کنند به گرمی میفشاریم.

ضمن شادباش مجدد حضور شما، از اینکه در جهت اعتلای دانش و تخصص در کشور گام برمیدارید از شما سپاسگزارم و آرزوی بهترین موفقیتها را در سایه توجه به اصول اخلاقی و تلاش مستمر برای همه دانشجویان عزیز دارم.

با احترام

دکتر مهدی روانشادنیا

مدیر گروه



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44