ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
آخرین خبرها از صندوق توسعه حمل و نقل

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه با اشاره به اینکه تأسیس صندوق توسعه حمل‌ونقل جزو تکالیف قانونی و یک ضرورت برای این وزارتخانه است، گفت: باید ظرفیت‌های مالی پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای وزارت راه و شهرسازی را از بودجه و ردیف دولتی معاف کنیم .

اسلامی با بیان اینکه باید شیوه‌های جدید تأمین مالی را در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل حاکم کنیم افزود: تأسیس صندوق توسعه حمل‌ونقل در برنامه ششم توسعه تصویب و ۱۹ هزار میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته‌شده است .

وی گفت : اساسنامه این صندوق در هیئت دولت تصویب‌شده و به‌تازگی مورد تائید شورای نگهبان نیز قرار گرفته است. در ردیف بودجه سال ۹۸ بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای تأسیس و امور جاری این صندوق در نظر گرفته‌شده است .

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مدیریتی وزارت راه و شهرسازی در مدیریت صندوق توسعه حمل‌ونقل استفاده شود، گفت: ساختمان این صندوق نیز پیش‌بینی‌شده و مقدمات کار در حال انجام است، جایگاه مدیرعامل صندوق توسعه حمل‌ونقل، هم‌سطح و هم‌تراز با معاونان این وزارتخانه است، بنابراین مدیر صندوق در شورای معاونان حاضر خواهد بود



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48